Only registered users can comment.

  1. Napisałabym coś konstruktywnego czy jak, ale brak mi słów…
    Więc tyle: czekaam <3

    I te głosy tych postaci, aww

    (czekam)

  2. O.O łoł ale super już nie mogę się doczekać fajnie że się tak starasz u innych jutuberuw tego nie widze , naprawdę podziwiam … nwm co powiedzieć bo tak bardzo się jaram tą serią że obejzałam zwiastun 17 razy <3 w końcu się doczekałam serialu :3

  3. Oooooooo Jezu już nie mogę się doczekać ja wprost uwielbiam takie filmy i klimaty i jeszcze od tak uzdolnionej osoby!😍😄❤

  4. Wow, Ulu, gratuluję 7 tys. subów! Może jakiś mały special? Konkurs, lub coś w tym stylu… No wiesz xD

  5. Porządny zwiastun! Nie mogę się doczekać premiery! Też chciałam nagrać film, ale wyszedł by na Max 10 minutowy odcinek 😛 Oraz za mało ”stażystów”, ale pomysł był!

  6. Po pierwsze…. To jest normalnie jak studio Disneya tylko w mrocznej wersji :3 juz wiem co będę oglądać do końca życia XD strzyga była wyśmienita, a to zapowiada się nawet lepiej 😀

    A teraz moje pytanie 0:29 i 0:33 jakie to koniki

  7. Omg, to jest… GE-NIAL-NE! Podziwiam Cię za te pomysły, kostiumy i samo wykonanie – nawet zwiastunu! Nie mogę się doczekać😍😍😍

  8. Łooo nie mogę się doczekać 😁 Sama mam plany do swojego filmu ale to nie będzie Dark Fantasty ale zwykłe Fantasty 🙂 Już czuję że twój będzie lepszy 😊 Zakochałam się w stroju fryzika! 😗😗😗

  9. Myślę ze ta seria będzie najlepsza na całym yt bo wgl świetnie nagrywasz i robisz genialnego akcesoria i tp do figurek 💖💖❤❤

  10. No no…. Kocham Strzygę,i dalej codziennie po parę razy ją oglądam. A to pewnie będzie o niebo lepsze! 💙 To będzie coś związanego ze Strzygą?

  11. Hej Ula twój zwiastun jest wspaniały nie mogę się doczekać filmu napewno będzie fantastyczny.Mam jeszcze takie pytanie czy to będzie na żywo?

  12. WOW!!! Ulu już nie mogę się doczekać! Zwiastun, to wielka bomba która tyka… BO TA BOMBA TO MOJA NIECIERPLIWOŚĆ! 40-50 minutowy?! Poraz drugi: WOW!!! Życzę Ci samych sukcesów a ja z NIECIERPLIWOŚCIĄ czekam na film!!! 😀

  13. Ula, po prostu czekałam na coś takiego! Wiesz możesz robić czegoś takiego więcej , jestem pewna że masz do tego talent!!

  14. Zawsze czegoś takiego szukałam… Już się nie mogę doczekać 😀 i w ogóle brawo, że chciało Ci się to kręcić

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *